Kampanie Adwords

Google jest największą na świecie wyszukiwarką, z której dziennie korzystają miliony użytkowników. Reklamy wyświetlane w jej oknie słyną jako najbardziej skuteczne. Nic dziwnego – firma stara się, by były jak najbardziej zoptymalizowane i dopasowane do użytkownika. Chcesz, by odnośnik do Twojej strony także znalazł się wśród linków sponsorowanych? Nic prostszego. Wybierz kampanie AdWords!

Kampanie reklamowe Google dopasowane do Twoich potrzebKampanie Adwords

Google oferuje bardzo wiele rodzajów kampanii reklamowych. Są to:

  • linki sponsorowane,
  • kampanie produktowe,
  • kampania w sieci reklamowej,
  • remarketing,
  • reklama na skrzynce mailowej Gmail,
  • reklama na portalu Youtube.

Możesz wykorzystać każdą z nich, ale najlepszą konwersję otrzymasz, jeśli zdecydujesz się na jedną lub dwie przeznaczone specjalnie do rodzaju wykonywanej przez Ciebie działalności. Jeśli zajmujesz się sprzedażą produktów przez Internet, najlepiej będzie wybrać kampanie produktowe. Publikując reklamy na serwisach wideo, dobrze jest skorzystać z Youtube oraz pozycjonowania wideo, które szerzej opisujemy tutaj. Decydując się na współpracę z nami, dokładnie przeanalizujemy Twój biznes i dobierzemy najlepsze rozwiązania, które przyniosą Ci najwięcej korzyści. Dobrze dobrana reklama w wyszukiwarce Google pomoże Ci zdobyć nowych klientów, podnieść sprzedaż i zwiększyć swoje zyski.

Kampanie remarketingowe dla obecnych i przyszłych klientów

Reklama w wyszukiwarce GoogleCiekawą propozycją jest oferta Google AdWords na wyświetlanie kampanii remarketingowych. Jeśli Twoja witryna internetowa została dobrze wypozycjonowana i cieszy się dużym zainteresowaniem Internautów, to ta opcja może okazać się dla Ciebie najlepsza. Polega ona na wyświetlaniu spersonifikowanej reklamy tym osobom, które już odwiedziły Twoją stronę, a więc są potencjalnie zainteresowane skorzystaniem z Twojej oferty. Oddając nam możliwość poprowadzenia kampanii marketingowej, otrzymasz:

  • profesjonalne dopasowanie reklam do grup odbiorców tworzonych na podstawie aktywności na Twojej stronie,
  • zwiększenie zasięgu, które jest spowodowane nie tylko wyświetlaniem reklam w wyszukiwarce, ale także na witrynach partnerów Google,
  • pełną analizę wydatków, które pozwolą Ci zminimalizować koszty ponoszone za kliknięcie reklamy,
  • zwiększenie ruchu na Twojej witrynie nawet czterokrotnie.

Taki remarketing w wyszukiwarce jest także doskonałym rozwiązaniem, które poinformuje Twoich dotychczasowych klientów o poszerzeniu oferty. Wystarczy dodać nowe produkty do tego rodzaju kampanii marketingowej.

Co zyskasz, decydując się na kampanie reklamowe Google?

Dzięki temu, że oferta AdWords jest wyjątkowo szeroka, liczba korzyści, które możesz osiągnąć, też jest bardzo liczna. Decydując się na tę usługę, musisz określić cel, do którego chcesz dążyć. Może to być:

  • zwiększony ruch na Twojej stronie,
  • zwiększona sprzedaż produktów i usług,
  • pozyskanie danych kontaktowych klientów,
  • przekonanie klienta do wykonania określonej czynności na stronie.

Rozpoczynając współpracę, z pewnością w pierwszej kolejności skupimy się właśnie na poprawnym określeniu celu, do którego chcesz dążyć. Konieczne będzie także stargetyzowanie Twoich klientów – ich grupowanie i segmentacja. W głównej mierze chodzi o to, by każda z Twoich reklam dotarła do osoby, która może być potencjalnie nią zainteresowana. Najlepszym przykładem błędnego targetowania jest wyświetlanie mężczyznom produktów dla kobiet. To oczywiście bardzo skrajny i przerysowany przypadek, ale takie sytuacje są dość częste. Dopilnujemy, by każda Twoja reklama sponsorowana czy kampania były skierowane do dokładnie wyznaczonego grona odbiorców.

Oferty Google Adwords

Reklama w sieci, za którą płacisz od kliknięcia

Google posiada bardzo atrakcyjny system płatności za wyświetlanie reklam. Nie płacisz za czas, przez który Twój link widnieje w oknie wyszukiwarki ani za liczbę użytkowników, która zobaczy ten odnośnik. Opłata jest naliczana za kliknięcie, czyli w momencie, gdy klient zostanie przekierowany do Twojej witryny. Taki sposób rozliczania się jest najkorzystniejszy dla Ciebie, a Twoja reklama w sieci ma szansę dotrzeć do sporego grona odbiorców. Stawki za kliknięcie są bardzo zróżnicowane i zależą w głównej mierze od konkurencyjności frazy kluczowej. Te, które osiągają największą liczbę odsłon, mogą kosztować nawet kilka złotych za pojedyncze kliknięcie. W przypadku tych mniej popularnych, opłata może wynieść od kilku do kilkunastu groszy. Wbrew pozorom o wiele lepiej jest skupić się na mniej konkurencyjnych frazach kluczowych, nawet tych z gatunku long tail, o których piszemy tutaj. Nie tylko obniżysz sumaryczne koszty kampanii, ale także możesz dotrzeć do klientów faktycznie zainteresowanych Twoją ofertą.

Google AdWords oferuje niesamowitą wręcz liczbę opcji, ustawień i możliwości przeprowadzania kampanii reklamowych. Jeśli potrzebujesz pomocy i chcesz, by Twoje działania marketingowe zaczęły przynosić oczekiwany rezultat, zapraszamy do kontaktu z nami poprzez formularz udostępniony tutaj.

Wystarczy jeden krok

Aby rozpocząć owocną współpracę